Springen naar inhoud

Foto

In memoriam (3XL)

• Log in om te antwoorden
No replies to this topic

#1 Verzorger

Verzorger

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1566 berichten

Geplaatst 23 January 2017 - 10:00 PM

Onlanks is Tijl, de oprichter van DBB overleden en ik ben op zoek naar mensen die het onstaan van DBB nog hebben meegemaakt.
reden is dat we bezig zijn een soort van inmemoriam te maken en ik zou het leuk vinden ook van anderen te horen wat hun ervaring/..

afvallen

In memoriam (3XL)

#3   Ilse

Ilse

Hulp Addict

• Moderators
  • 1437 berichten
    • Tijd online: 21u 14m 21s
  • Verdient met met:Internet

Geplaatst op Vandaag, 13:27

Wellicht een beetje offtopic maar wellicht dat je hier wat aan hebt..

Mijn dieet geschiedenis is eigenlijk dezelfde als van bijna ieder ander. Ik heb in de afgelopen 10 jaar al van alles gevolgd. Soms met goede resultaten maar vaak daarna dan komt het probleem.

Weer terug naar gewoon “gezond” eten is het moeilijkste. Toen ik vorig jaar de 80 kilo was gepasseerd moest het roer om. Ook toen begon ik weer vol goede moed aan een dieet in combinatie met veel sporten. Maar steeds vaker kreeg ik hevige buikpijn en diarree. Na een maand of 5 aan onderzoeken blijkt dat ik PDS heb. Op aanraden van mijn arts ben ik mij toen gaan verdiepen in mijn voeding. Via diverse sites ben ik terecht gekomen bij Het Mentale Dieet Plan.

Na een week had ik geen buikpijn en diarree meer. Het plan heeft mij veel verlichting gegeven. Letterlijk en figuurlijk. Ik ben van de pijn en ongemakken af, maar ook ben ik al 11 kg afgevallen. Dit zelfs zonder nu veel te sporten. Ook voel ik mij veel lekkerder in mijn vel en mijn huid voelt veel beter aan.”

HTML Dog

Voelt zich heerlijk in haar vel!:D

Vergelijkbare berichten Collapse

Onderwerp Forum Begonnen door Statestieken Laatste berichteninfo

0 user(s) are reading this topic

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers